Kamis, 26 November 2015

Best ionizers air alkali - Plat Titanium Kualiti Dicelup dalam Platinum Dapatkan Manfaat Kesihatan Terbaik

Best ionizers air alkali - Plat Titanium Kualiti Dicelup dalam Platinum Dapatkan Manfaat Kesihatan Terbaik

Alkali ionizers air adalah satu teknologi yang mengubah struktur molekul air anda memberikan sifat-sifat yang serupa dengan air yang paling sihat di dunia ini hanya terdapat tinggi di pergunungan. Terdapat banyak jenama mesin di pasaran untuk dipilih, tetapi mereka tidak semua sama. Hakikatnya, reka bentuk plat adalah ciri yang paling penting untuk menyedari sebelum membeli ionizer yang. Dapatkan fakta, bertanya soalan dan membuat keputusan yang sewajarnya sebelum anda membeli.

Mengapa kira reka bentuk plat?

Banyak ionizers air dibuat dengan kos rendah titanium yang juga mengandungi logam lain. Logam lain memecahkan mudah air dan elektrik datang dalam hubungan dengan mereka. Pecahan ini boleh berlaku agak cepat yang bermaksud bahawa ionizer dengan plat diperbuat daripada apa-apa selain daripada titanium berkualiti 100% pepejal akan mempunyai kehidupan yang sangat singkat kira-kira enam bulan hingga setahun pada tahap terbaik.
Ionizers Air alkali dibuat dengan plat mesh tidak akan bertahan lama. Plat mesh tidak 100% titanium. Mesh yang dipotong di kertas dan kemudian "disembur" dengan platinum atau logam lain. Mesh adalah sama dengan skrin pada tingkap anda (kecuali jenis bahan yang digunakan) supaya anda boleh bayangkan betapa mudahnya wayar kecil boleh memecahkan. Satu-satunya faedah plat mesh adalah untuk mengurangkan kos mesin. Berhati-hati-anda mendapatkan apa yang anda bayar dalam dunia ionizers.
Apabila titanium rosak, kesihatan anda adalah atas risiko disebabkan oleh logam berat yang berakhir di dalam air anda. Logam ini sangat toksik kepada badan anda. Lapisan nipis disembur ke platinum murah tidak akan melindungi anda daripada titanium. Oleh kerana proses pemotongan plat mesh, titanium sering terdedah pada sekitar sebelum anda mula menggunakan mesin.
Ionizers dibuat dengan bahan-bahan plat murah sahaja mengurangkan kos mesin- tetapi dengan mengorbankan kesihatan anda dan dompet anda. Model-model ini murah tidak boleh mengendalikan air keras. Kalsium dalam air keras, dalam dan dengan sendirinya boleh membina dan melumpuhkan mesin anda dalam hal empat bulan atau kurang jika tidak ada cara untuk membersihkan mesin.
Apabila membeli ionizer air alkali anda mahu membuat kualiti mesin dengan pepejal 100% plat titanium yang "menurun" dalam kot berat platinum gred perubatan. Mendapatkan satu yang dibina untuk mengendalikan keadaan air keras serta elektrik plat datang dalam hubungan dengan. Anda akan membayar lebih untuk mesin kualiti kerana platinum gred perubatan boleh kos sebanyak $ 1400 atau lebih setiap auns, tetapi mesin yang ruggedly dibina akan berlangsung 15 tahun atau lebih dengan penjagaan yang betul.

Manfaat kesihatan yang ionizer air berkualiti adalah banyak. Orang di mana-mana mengalami peningkatan yang dramatik dan kelegaan daripada keadaan seperti sakit kronik, fibromyalgia, kencing manis, tekanan darah tinggi, artritis, kolesterol tinggi, kanser dan banyak lagi. Membeli ionizer yang tidak seperti membeli kereta yang murah kerana kereta yang masih akan membawa anda sekitar selama bertahun-tahun. An ionizer adalah satu pelaburan dalam kesihatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar